АСТАНА ҚАЛАСЫ № 74 МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯНЫҢ ТӘЖІРИБЕЛІК АЛАҢ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ТӨЛҚҰЖАТЫ (2014-2017 оқу жылдары)

Бағдарламаның атауы «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы – сапалы білім берудің кепілі
Бағдарламаның авторы және жетекшісі Оразахынова Нұрша Алжанбайқызы – Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің профессоры, педагогика ғылымдарының докторы, «Сатылай кешенді оқыту» технологиясының авторы, ҚР Кіші ғылым академиясының вице-президенті
Тәжірибе алаңының басшысы Нүсіпжан Жеңіскүл Темірханқызы - № 74 мектеп-гимназия директоры
Тәжірибе алаңының жетекшісі Байтас Гүлшат Берікбайқызы - № 74 мектеп-гимназия директорының бейіндік оқыту ісі жөніндегі орынбасары
Бағдарламаның құқықтық дәлелдемесі 1. 24 қазан 2011ж. ҚР «Білім туралы заңы»
2. ҚР 2011-2020ж. аралығында білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы
3. «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 - 2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары» (ҚРҮ 25 маусым 2012 ж. № 832 қаулысы)
4. Қазақстан Республикасының мемлекеттік «Жалпыға міндетті білім беру стандарты» ҚРҮ 06.03.2012 ж. №290 қаулысы
5. Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының оқу бағдарламасы
6. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта) мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандартына сәйкес әзірленген, типтік оқу бағдарламасы
7. Астана қаласы Білім басқармасының жанындағы Сараптамалық кеңес шешіміне (2013 жылдың 27 тамызындағы №1 хаттамасы) сәйкес 29.08.2014ж. №551 бұйрығы
8. №1 мектепшілік педкеңес, 29 тамыз 2014ж.
9. Мектепішілік тәжірибе алаңының жұмысын бастау туралы 01.09.2014 ж. № 16 бұйрығы
Бағдарламаның мақсаты Бастауыш сыныптарда әліппе, ана тілі, қазақ тілі, математика, дүниетану пәндерін және орта буында бейіналды даярлықтың интеграциялық түрде оқыту курсын Н.А. Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» (СКО) технологиясы арқылы тиімді енгізу
Бағдарламаның міндеттері 1. Пәндерді оқытудың мақсаты мен міндеттерін, оның мазмұнын, ішкі мағынасы мен қолданыстағы ерекшелігін ашу арқылы танымдық дүниесін қалыптастыру;
2. Әр пәннің мазмұнын ғылыми негізде меңгертіп, сөздің ішкі мағынасы мен қолданыстағы ерекшелігін сөз сырына бойлату арқылы оқушының дүниетанымын кеңейту;
3. Талдаудың он деңгейін рет-ретімен жүргізе отырып, сатылай кешенді талдаудың түрлі амал-тәсілдерін меңгерту;
4. Интерактивті тақта, компьютерлік талдау арқылы әр оқушының ақпараттық-коммуникациялық сауаттылығын жетілдіру;
5. Ана тілі негізінде екінші, үшінші тілдерді меңгерудің негізін қалау;
6. Сатылай кешенді талдау арқылы теориялық материалды практикалық тұрғыдан талдап, тұжырым жасап, оны өмірде қолдана білуге бейімдеу;
7. Кез келген шаршы топта өз ойын шешен де шебер жеткізе білуге машықтандыру. Сол арқылы әр оқушының өз ана тілінің құдіретін басқаларға таныта, бағалай білуге баулу (5 сынып бойынша төмен деңгейдегі балаларды осы технология бойынша дайындап, тіл байлығын, ой-өрісін дамыту)
8. Оқушылардың логикалық ойлау жүйесін дамыту мақсатында түрлі сөзжұмбақтар, танымдық, ұлттық ойындар үлгілерін кеңінен қолдану және ондай ойындарды олардың өзіне құрастырып, жасауына бағыт-бағдар беру;
9. Шығармашылық жұмыстар жүргізу арқылы оқушыларды іскерлікке, тапқырлыққа, икемділікке, өзіндік пікір білдіруге баулу;
Бағдарламаны жүзеге асыру мерзімі 2014-2017 жж.
Бағдарламаны жүзеге асыру кезеңдері 2014-2015 жж. Н. Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» технологиясын тәжірибеге енгізу жолдарын зерттеу және технологияны енгізу.
2015-2016 жж. «Сатылай кешенді оқыту» технологиясының оқу кешендерін аяқтап, баспаға ұсыну (таңдау пәндері бойынша)
2016-2017жж. Н. Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы - сапалы білім берудің көзі (Қорытындылау кезеңі)
Бағдарламаны қаржыландыру көздері 1. 2014-2017 жж. аралығында тәжірибе алаңын қаржыландыру үшін мектеп бюджетін қарастыру;
2. Алаңның нәтижелі жұмыстарының қорытындысы негізінде белсенді қатысушыларына бюджеттік мекеменің қаржысын үнемдеу есебінен сыйақы тағайындау.
Бағдарламаны жүзеге асыруда күтілетін нәтижелер Мектепте 12-жылдық ЖМББ стандартының жетік деңгейін жүзеге асырады, бастауыш сынып пен орта буында бейіналды даярлықты, көптілді оқытуды және функционалды сауаттылықты дамытады;
Оқушы әр пәннің мазмұнын ғылыми негізде меңгерумен қатар, өз бетінше білім алуға, ақпараттық технологиямен мақсатты түрде жұмыс жасауға дағдыланады;
1-5 сыныптардағы таңдау курстарының авторлық бағдарламалары мен оқу кешендері оқушыларға сапалы білім берумен қатар олардың кез келген істі жүйелі, ғылыми негізде атқаруларына және ұлттық құндылықтармен қарулануларына ерекше ықпал етеді;
Қорытынды: қалалық, республикалық марафонға, байқаулар мен көрмелерге, олимпиадаларға қатыстыру;
Мектепаралық байланыс Мұғалімдердің «Нұрлы білім»шығармашылық орталығы жұмыс істейді (№8, №4, №66, №74, №70, №71 «Мөлдір» балабақшасы)
Сайт: «www.nurlybilim.kz»
Бағдарлама бойынша жұмыс істейтін сыныптар 1а,ә,б,в,г,ғ,д,е,ж, 4б, 5а
Бағдарлама бойынша жұмыс істейтін мұғалімдер саны 14 мұғалім (бастауыш және орта буын бойынша)
Бағдарлама қатысатын оқушылар саны 275

Астана қаласы №74 мектеп-гимназияның «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша тәжірибе алаңының 2014-2015 оқу жылының
ЕСЕБІ

2014-2015 оқу жылынан бастап №74 мектеп-гимназия Астана қаласы Білім басқармасының жанындағы Сараптамалық кеңес шешіміне (2013 жылдың 27 тамызындағы №1 хаттамасы) сәйкес 29.08.2014ж. №551 бұйрығы негізінде ғалым Н. Оразахынованың «Сатылай кешенді талдау» технологиясын оқу бағдарламасыны енгізді. Тәжірибе алаңының жұмыс жоспары технологияның авторы – Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің профессоры, педагогика ғылымдарының докторы ҚР Кіші ғылым академиясының вице-президенті, Оразахынова Нұрша Алжанбайқызының көмегімен құрылып, әдістемелік кеңесте талқыланып, 2014 жылдың 10 қыркүйегінде бекітуге ұсынылды. Тәжірибе алаңында 9 бастауыш сынып мұғалімі, 1 қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, 2 орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі, 1 ағылшын тілі мұғалімі, 1 жаратылыстану пәні мұғалімі және 275 оқушы қатыстырылды.

Бағдарламаның мақсаты: Бастауыш сыныптарда әліппе, ана тілі, қазақ тілі, математика, дүниетану пәндерін және орта буында бейіналды даярлықтың интеграциялық түрде оқыту курсын Н.А.Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы арқылы тиімді енгізу.

Бағдарламаның міндеттері Орындалуы
Әр пәннің мазмұнын ғылыми негізде меңгертіп, әр сөздің ішкі мағынасы мен қолданыстағы ерекшелігін сөз сырына бойлату арқылы оқушының танымдық дүниесін қалыптастыру және мұғалімнің шығармашылық қабілетін арттыру.

2014-2015 оқу жылындағы оқу құралдарын шығаруда жұмыс жасаған мұғалімдер:
Ж.Т.Нүсіпжан
Н.Б.Акирапбаев
Б.Ш.Бапахова
Н.Қ.Базарбаева
М.Тастанова
А.А.Оспанова
К.Т.Бакаева
А.С.Мукашева
А.К.Жабагина
1. Өлкетану пәні бойынша оқушыға арналған 2 сынып оқу құралы.
2. Өлкетану пәні бойынша оқушыға арналған 2 сынып жұмыс дәптері
3. Өлкетану пәні бойынша мұғалімге арналған 2 сынып оқу бағдарламасы және әдістеме құралдары Н.А.Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша жалпы білім беретін мектептердің таңдау курсына арналып жасалды.
1. Қазақ тілі пәнінен тілдік бірліктерді сатылай кешенді талдау. 5 сыныпқа арналған оқу құралы.
2. Қазақ тілі пәнінен тілдік бірліктерді сатылай кешенді талдау. 5 сыныпқа арналған жұмыс дәптері.
3. Қазақ тілі пәнінен тілдік бірліктерді сатылай кешенді талдау. 5 сыныпқа арналған әдістеме.

1.Методическое руководство по технологии СКОО (ступенчато-комплексное обучение Оразахыновой) для учителя русского языка и литературы.
2.Учебное пособие по русскому языку по технологии СКОО для учащихся 5 класса.
3.Рабочая тетрадь по русскому языку по технологии СКОО для учащихся 5 класса.
Жазба жұмыстарын сауатты, жоғары деңгейде, шығармашылықпен орындай білуге төсілдіру Мектептің білім сапасы 36,2-дан 56.1 пайызға көтерілді.
1-ші сыныптар бойынша 70.5- тен -79.4 пайызға көтерілді.
5 «А» сыныбында (жай сынып) Жалпы сынып сапасы -22.2ден -36 пайызға көтерілді.
Қазақ тілі мен әдебиеті -20 -дан 55 пайызға көтерілді.
Орыс тілі мен әдебиеті -16-дан 43 пайызға көтерілді
Ағылшын тілі -15 дан 37 пайызға көтерілді
Жаратылыстану пәні – 32.1- ден 46.2 пайызға көтерілді

Жоспар бойынша қыркүйек айында тәжірибе алаңына қатысушы мұғалімдер технологиясының авторы, профессор Н.А.Оразахыновадан әдістемелік көмек ала отырып, арнайы курстан өтті.

Арнайы курстан 1 «А» сынып жетекшісі Р.З.Жумабаева, 1 «Ә» сынып жетекшісі Л.Тұрсынова, 1 «Б» сынып жетекшісі Н.Жоламан, 1 «В» сынып жетекшісі Б.Ш.Бапахова, 1 «Г» сынып жетекшісі Н.Раханова, 1 «Ғ» сынып жетекшісі Ү.Дүйсенова, 1 «Д» сынып жетекшісі А.Оспанова, 1 «Е» сынып жетекшісі А.Налибаева, 1 «Ж» сынып жетекшісі М.Тастанова, 5 «А» сыныбының қазақ тілі пәні мұғалімі Н.Б.Акирапбаев, орыс тілі пәні мұғалімдері А.С.Мукашева, К.Бакаева, ағылшын тілі пәні мұғалімі Ш.Ибрагимова, жаратылыстану пәні мұғалімі К.Конкабаева өтіп, сертификат алды.

Мұғалімдердің еңбегінің қорытындысын анықтау мақсатында 13.03.2015 жылы мектепішілік олимпиада өтті.Мектепішілік олимпиадаға қала мектептерінен арнайы комиссия мүшелері ретінде №8 орта мектептің ДБОІЖО А.Б.Боранбаева, №66 мектеп-лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Р.Шалова, №4 мектеп-гимназияның математика пәні мұғалімі Марфуға Қалқанбаева шақырылды. Олимпиадаға мектептен 12 команда қатыстырылды және оның 10 командасы қазылар алқасының шешімімен қалалық олимпиадаға жолдама алды.(Слайд № )

11.04.2015 жылы Н.А.Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша «Тілім менің тірлігімнің айғаға» атты Астана қаласы бойынша ІІІ қалалық ауызша олимпиада өтті. Қалалық олимпиадаға 10команда қатысып, 6 команда Республикалық олимпиадаға жолдама алды. (Слайд № )

2015 жылы 15-16 мамыр күндері «Сатылай кешенді оқыту» технологиясының адами капиталды дамытудағы рөлі» атты республикалық форум және ҚР Кіші ғылым академиясының «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша өтетін он бесінші Республикалық ауызша командалық олимпиадасы өтті. (Слайд № ) Олимпиада қорытындысы бойынша қатысқан 6 команда да жүлделі орындарға ие болды. Атап айтсақ 1 «А» сыныбы, 4 «Б» сыныбы, 5 «А» сыныбы командалары Бас жүлдемен, ал 1 «В», 1 «Г», 5 «А» командалары І орынмен марапатталды.

Нәтижесінде, осы технология бойынша оқу құралдарын шығаруда жұмыс жасаған Қазақ тілі пәні мұғалімдері:Ж.Т. Нүсіпжан, Н.А.Оразахынова, Н.Б.Акирапбаев

1. Қазақ тілі пәнінен тілдік бірліктерді сатылай кешенді талдау. 5 сыныпқа арналған оқу құралы.
2. Қазақ тілі пәнінен тілдік бірліктерді сатылай кешенді талдау. 5 сыныпқа арналған жұмыс дәптері.
3. Қазақ тілі пәнінен тілдік бірліктерді сатылай кешенді талдау. 5 сыныпқа арналған әдістеме.

Орыс тілі пәні мұғалімдері:К.Т.Бакаева, А.С.Мукашева, А.К.Жабагина

1.Методическое руководство по технологии СКОО (ступенчато-комплексное обучение Оразахыновой) для учителя русского языка и литературы.
2.Учебное пособие по русскому языку по технологии СКОО для учащихся 5 класса.
3.Рабочая тетрадь по русскому языку по технологии СКОО для учащихся 5 класса.

Бастауыш сынып мұғалімдері:Б.Ш.Бапахова, А.А.Оспанова, Н. Базарбаева, М.Тастанова

1.Өлкетану пәні бойынша оқушыға арналған 2 сынып оқу құралы.
2. Өлкетану пәні бойынша оқушыға арналған 2 сынып жұмыс дәптері
3. Өлкетану пәні бойынша мұғалімге арналған 2 сынып оқу бағдарламасы және әдістеме құралдары Н.А.Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша жалпы білім беретін мектептердің таңдау курсына арналып жасалды.

1-ші сыныптар бойынша білім сапасы 70.5- тен -79.4 пайызға көтерілді.

5 «А» сыныбында (жай сынып):
Жалпы сынып сапасы -22.2ден -36 пайызға көтерілді.
Қазақ тілі мен әдебиеті -20 -дан 55 пайызға көтерілді.
Орыс тілі мен әдебиеті -16-дан 43 пайызға көтерілді
Ағылшын тілі -15 дан 37 пайызға көтерілді
Жаратылыстану пәні – 32.1- ден 46.2 пайызға көтерілді

Бір жылдық мұғалімдеріміздің еңбегі - бұл қалалық және Республикалық денгейде өткізілген олимпиадалар.

11.04.2015 жылы Н.А.Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша «Тілім менің тірлігімнің айғаға» атты Астана қаласы бойынша ІІІ қалалық ауызша олимпиада өтті. Қалалық олимпиадаға 10 команда қатысып, 6 команда Республикалық олимпиадаға жолдама алды.

2015 жылы 15-16 мамыр күндері «Сатылай кешенді оқыту» технологиясының адами капиталды дамытудағы рөлі» атты республикалық форум және ҚР Кіші ғылым академиясының «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша өтетін он бесінші Республикалық ауызша командалық олимпиадасы өтті. Олимпиада қорытындысы бойынша қатысқан 6 команда да жүлделі орындарға ие болды. Атап айтсақ 1 «А» сыныбы(Р.Жумабаева),1 «Г» сыныбы(Н.Базарбаева), 4 «Б» сыныбы ( Б.Бапахова), 5 «А» сыныбы (Н.Акирапбаев) командалары Бас жүлдемен, ал 1 «В», 5 «А» командалары І орынмен марапатталды.Қорыты келгенде бұл технологияның пайдасын өздерініз де коріп отырсыздар, яғни талмай еңбек етуде ғана нәтиже болатынын айтқым келеді

Астана қаласы №74 мектеп-гимназияның «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша тәжірибе алаңының 2014-2015 оқу жылының
ЕСЕБІ

2014-2015 оқу жылынан бастап «№74 мектеп-гимназия» КММ Астана қаласы Білім басқармасының жанындағы Сараптамалық кеңес шешіміне (2013 жылдың 27 тамызындағы №1 хаттамасы) сәйкес 29.08.2014ж. №551 бұйрығы негізінде ғалым Н. Оразахынованың «Сатылай кешенді талдау» технологиясын оқу бағдарламасыны енгізді. Тәжірибе алаңының жұмыс жоспары технологияның авторы – Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің профессоры, педагогика ғылымдарының докторы ҚР Кіші ғылым академиясының вице-президенті, Оразахынова Нұрша Алжанбайқызының көмегімен құрылып, әдістемелік кеңесте талқыланып, 2014 жылдың 10 қыркүйегінде бекітуге ұсынылды.

Тәжірибе алаңында 9 бастауыш сынып мұғалімі, 1 қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, 2 орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі, 1 ағылшын тілі мұғалімі, 1 жаратылыстану пәні мұғалімі және 275 оқушы қатыстырылды.

Бағдарламаның мақсаты: Бастауыш сыныптарда әліппе, ана тілі, қазақ тілі, математика, дүниетану пәндерін және орта буында бейіналды даярлықтың интеграциялық түрде оқыту курсын Н.А.Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы арқылы тиімді енгізу.

Бағдарламаның міндеттері Орындалуы
Әр пәннің мазмұнын ғылыми негізде меңгертіп, әр сөздің ішкі мағынасы мен қолданыстағы ерекшелігін сөз сырына бойлату арқылы оқушының танымдық дүниесін қалыптастыру және мұғалімнің шығармашылық қабілетін арттыру.

2014-2015 оқу жылындағы оқу құралдарын шығаруда жұмыс жасаған мұғалімдер:
Ж.Т.Нүсіпжан
Н.Б.Акирапбаев
Б.Ш.Бапахова
Н.Қ.Базарбаева
М.Тастанова
А.А.Оспанова
К.Т.Бакаева
А.С.Мукашева
А.К.Жабагина
1. Өлкетану пәні бойынша оқушыға арналған 2 сынып оқу құралы.
2. Өлкетану пәні бойынша оқушыға арналған 2 сынып жұмыс дәптері
3. Өлкетану пәні бойынша мұғалімге арналған 2 сынып оқу бағдарламасы және әдістеме құралдары Н.А.Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша жалпы білім беретін мектептердің таңдау курсына арналып жасалды.
1. Қазақ тілі пәнінен тілдік бірліктерді сатылай кешенді талдау. 5 сыныпқа арналған оқу құралы.
2. Қазақ тілі пәнінен тілдік бірліктерді сатылай кешенді талдау. 5 сыныпқа арналған жұмыс дәптері.
3. Қазақ тілі пәнінен тілдік бірліктерді сатылай кешенді талдау. 5 сыныпқа арналған әдістеме.

1.Методическое руководство по технологии СКОО (ступенчато-комплексное обучение Оразахыновой) для учителя русского языка и литературы.
2.Учебное пособие по русскому языку по технологии СКОО для учащихся 5 класса.
3.Рабочая тетрадь по русскому языку по технологии СКОО для учащихся 5 класса.
Жазба жұмыстарын сауатты, жоғары деңгейде, шығармашылықпен орындай білуге төсілдіру Мектептің білім сапасы 36,2-дан 56.1 пайызға көтерілді.
1-ші сыныптар бойынша 70.5- тен -79.4 пайызға көтерілді.
5 «А» сыныбында (жай сынып) Жалпы сынып сапасы -22.2ден -36 пайызға көтерілді.
Қазақ тілі мен әдебиеті -20 -дан 55 пайызға көтерілді.
Орыс тілі мен әдебиеті -16-дан 43 пайызға көтерілді
Ағылшын тілі -15 дан 37 пайызға көтерілді
Жаратылыстану пәні – 32.1- ден 46.2 пайызға көтерілді

Жоспар бойынша қыркүйек айында тәжірибе алаңына қатысушы мұғалімдер технологиясының авторы, профессор Н.А.Оразахыновадан әдістемелік көмек ала отырып, арнайы курстан өтті.

Арнайы курстан 1 «А» сынып жетекшісі Р.З.Жумабаева, 1 «Ә» сынып жетекшісі Л.Тұрсынова, 1 «Б» сынып жетекшісі Н.Жоламан, 1 «В» сынып жетекшісі Б.Ш.Бапахова, 1 «Г» сынып жетекшісі Н.Раханова, 1 «Ғ» сынып жетекшісі Ү.Дүйсенова, 1 «Д» сынып жетекшісі А.Оспанова, 1 «Е» сынып жетекшісі А.Налибаева, 1 «Ж» сынып жетекшісі М.Тастанова, 5 «А» сыныбының қазақ тілі пәні мұғалімі Н.Б.Акирапбаев, орыс тілі пәні мұғалімдері А.С.Мукашева, К.Бакаева, ағылшын тілі пәні мұғалімі Ш.Ибрагимова, жаратылыстану пәні мұғалімі К.Конкабаева өтіп, сертификат алды.

Мұғалімдердің еңбегінің қорытындысын анықтау мақсатында 13.03.2015 жылы мектепішілік олимпиада өтті.Мектепішілік олимпиадаға қала мектептерінен арнайы комиссия мүшелері ретінде №8 орта мектептің ДБОІЖО А.Б.Боранбаева, №66 мектеп-лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Р.Шалова, №4 мектеп-гимназияның математика пәні мұғалімі Марфуға Қалқанбаева шақырылды. Олимпиадаға мектептен 12 команда қатыстырылды және оның 10 командасы қазылар алқасының шешімімен қалалық олимпиадаға жолдама алды.(Слайд № )

11.04.2015 жылы Н.А.Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша «Тілім менің тірлігімнің айғаға» атты Астана қаласы бойынша ІІІ қалалық ауызша олимпиада өтті. Қалалық олимпиадаға 10команда қатысып, 6 команда Республикалық олимпиадаға жолдама алды. (Слайд № )

2015 жылы 15-16 мамыр күндері «Сатылай кешенді оқыту» технологиясының адами капиталды дамытудағы рөлі» атты республикалық форум және ҚР Кіші ғылым академиясының «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша өтетін он бесінші Республикалық ауызша командалық олимпиадасы өтті. (Слайд № ) Олимпиада қорытындысы бойынша қатысқан 6 команда да жүлделі орындарға ие болды. Атап айтсақ 1 «А» сыныбы, 4 «Б» сыныбы, 5 «А» сыныбы командалары Бас жүлдемен, ал 1 «В», 1 «Г», 5 «А» командалары І орынмен марапатталды.